!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gick upp och hämtade glass och funderade på vad jag skulle skriva här på bloggen. Tänkte att jag kunde skriva "Finns det något godare än en skål glass..." och när jag hällde strössel tänkte jag "...med en massa strössel på....", när jag gick ner för trappan: "...det är verkligen något av det godaste".
KABLAM! Halkar i trappan! Tappar balansen! Skålen med glass (och med massa strössel) flyger ur handen! Glassen och strösslet flyger ur skålen! Glassen landar i en klump på golvet! Strösslet som inte var fast på glasen kastas ut åt alla håll! Skålen rullar under soffan! Min lillebror tittar förvånat på mig!
Nu ligger en glassklump, omringat av strössel, på golvet framför trappan. Själva äter jag en klase äckliga vindruvor och chattar. Tänker skriva klart det här innan jag ta bort klumpen, det var sista glassen i huset, så arg är jag!

Kommentarer
Postat av: MARTINA

poor ice cream D:

2009-03-05 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0