Troll

Hemma efter att spenderat mer tid än jag trodde jag skulle göra hos Kattpojken. Spelade spel, kollade massa internet saker och hjälpte varandra med skolarbete. Nåja jag började skriva för att berätta om vad som hände på vägen hem. Satt på bussen, lyssnade påmuik och skulle snart vara hemma eftersom det bara tar 2-3 minuter att komma hem med buss från stationen. Men bussen svänger inte och folk går fram och pratar med chauffören och han säger bara förlåt. Han fick åka längre fram för att kunna vända. Det blev en resa där fartskyltar itne spelade någon roll och tur att det inte var några bilar ute. kände mig som harry Potter när han åker buss i tredje filmen, fast stolarna rörde sig itne. Kom hem efter 20 minuter. I-landsproblem är roliga.

Kommentarer
Postat av: Nyklippt

Veggo tönt! Pröva o ät lite kött så kanske du orkar jogga hem, d e ju bara den där söra-backen som e halvjobbig...

2009-01-22 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0