There she is!!!

Idag firade vi min syster som fyllt år under veckan. Åt massa bulllar och kladdkaka som dem hade bakat. Väldigt gott. När jag kom började jag kolla igenom uppsatsen jag fått tillbaka för att se vad jag skule ändra på. Det var en hel del som lät ganska så  dumt. HAHA. Fick leta i en halvtimme efter arbetet på datorn eftersom jag lagt den i en speciell mapp och sedan glömt bort mappen. Men det gick bra.
Imorgon är det våran första handbollsmatch i skol tävligen. Förr året kom vi tre men då fick vi ltie hjälp. ;) Men i år har vi ett starkare lag och vi vinner nog. Möter ännu en gång lärarlaget. :S Dom håller verkligen inte emot och släpper alla hämningar. Som tur har vi inte någon av lärarna så vi kan ju också slå emot. Man får tydligen nypas också. ;) Önska oss lycka till. :P

Har tråkigt så jag lägger också upp den här videon om en katt och en kanin.


Kommentarer
Postat av: MARTINA

There she is!

2009-02-02 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0