Sugar rush

Jag är så himla stolt över mig själv att det inte är sant. Har knappt suttit vid datorn idag och försökt plugga istället. Egentligen har jag hållit mig framför tv:n men jag ahr lyckats plugga en del. Känns som att jag kan allting nu! Är på så hilma bre humör att det inte finns. har också haft sugar rush sen klockan elva eftersom det finns massor av godishemma den här helgen. Fick en påse med godis (och tuggummin för tänderna) av mina föräldrar plus att vi redan hade en stor skål med godis och en ask med gelehjärtan framme. Sen när pappa hade handlat hade han med sig muffins och det står ett par semlor i kylskåpet , finns nog ltie glass i frysen också. Känner mig som typ Homer Simpson eller någon annan gottegris (kanske skulle skrivit att jag känner mig som Jossan mend et stämmer ju itne längre ;) ). Nu ska jag fortsätta med att glo på "dumburken", kanske mer plugg senare.

Kommentarer
Postat av: Jo'

hahaha oj jävla FATZOO! hahaha men vettduu!? Mamma köpte ahlgrens bilar och lakritpåsen "supersalt" och jag och min syrra baka semlor, och vi åt pizza idag och det finns glass i frysen...så jag ligger inte så långt efter dej ändå! :D

2009-02-15 @ 23:39:44
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0