Åkej Åkej

Åkej åkej jag bore ha pluggat mera igår.
Åkej åkej jag borde inte ätit så mycket godis igår.
Åkej åkej.

Någon sa att jag borde ha massa mdoe och stuff på bloggen så jag funderar på om jag ska ha det eller inte. Brukar ju själv skämta om folk som bloggar och sätter upp sina "dagens-outfit" och sånt.

morran
jfHittade I alla fall två tröjor jag skulle vilja ha. Den första är typ en cardigan och ser varmt ut. Bra att ha nu när snön kommer och går. Den andra är pike, som vilket jag itne brukar använda, men jag gillar trycket. Ser ut som Morran från Mumin.



Kommentarer
Postat av: wille

Morran <3<3<3

Kirra dem jao, de var riktigt coola.

2009-02-22 @ 21:47:36
URL: http://essayskirts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0