A white saturday

Vad är det med vädret idag? Kollar ut genom fönstret och vad ser man? VITT! Massa snö och typ...dimma? Vet inte men man kan inte se långt för att allt bara är vitt. Fick lust att gå ut nu, haha.
 Jag ahr varit ganska så seg idag. Gick och la mig runt tre tiden för jag kollade på film på tv. Det var en film som heter The Girl Next Door. Handlade om en kille som var lite geekig och en dag ser han en tjej i huset brevid. Det visar sig vara Grannens systerdotter som ska vakta huset emdan grannarna är borta. Dom har kul och börjar gilla varandra. Men då får han veta att hon är en porrstjärna. :O Sen försöker han övertala henne att lämna det livet men måste göra massa saker för att få det att funka. Ganska så porrig film faktist, haha.
För övrigt såverkar det som att Paris fick ideen till musik videonsom  jag la upp igår från den filmen.

Kommentarer
Postat av: wille

hihihi porrigt värre >_<

2009-02-07 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0