Påsk!!!!!!!!!!!!

Färgade påskägg. (ris/lök, karamellfärg, te, blåbär)
Igår spenderade jag en del av förmiddagen med att färga ägg ch fundera ut olika sätt man skulle kunna färga dem på. Lite så där påskigt. Men jag vet inte. Jag tycker på påsk är lite överskattat. Jag vet inte vem som kom på kopplingen mellan Jesu lidande och godistiggande "häxor", men den personen borde nog funderat ett tag till. Nu är det dags att äta frukost.

Ps. efter att blivit atttackerad av Täby Enskilda elever så har jag ändrat titeln på inlägget

Kommentarer
Postat av: paula

jag kopplar inte riktigt titeln och påskäggen men jaja. ja, vi bör "festa" igen. haha

2009-04-05 @ 20:09:11
URL: http://negentropi.blogspot.com/
Postat av: robbb

jag kopplar inte heller texten med titeln stefan. Är detta Svenska C, ska man behöva analysera dina inlägg för att se en undermening? :<

2009-04-05 @ 22:41:27
Postat av: Anonym

paul: du har redan fått ett svar :P



robbb: FINE! Jag ändrar titeln så att folk inte ska bli förvirrade eller säga att det är falsk marknadsföring...bla bla bla

2009-04-05 @ 23:02:11
URL: http://Stefan
Postat av: jossaaaaaaan

hahaha Dorks! stefan, ¨det e dina rubriker, du får skriva vad faan du vill!!!





:) i like your pictöööre

2009-04-05 @ 23:29:29
Postat av: Stefan

(jag skrev den där som inte har något namn)



Tack Josephine, du är alltid på min sida. :]

2009-04-05 @ 23:32:18
Postat av: paula

hahaha

2009-04-06 @ 10:47:10
URL: http://negentropi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0