Värdelöst?

Lite update om igår.
Skoldag med lite firande, GG fyllde 17 år. Grattis! Jag och Olle åkte lite tidigar från skolan för vi skulle jobba på Grand, mitt sista pass på filmfestivalen. Kommer dit och inser att det är två timmar till nästa utsläpp så vi lodar runt. Handledaren kommer efter ett tag och säger att vi kan gå efter utsläppet eftersom han planerade schemat lite fel och vi inte behöver stanna så länge. Sally kommer och vi stannar med henne eftersom hon hade passet efter oss. Ännu mer slöseri med tid tills vi kollar på förfilmen Pälsen. Efter det åt vi våran arbetsmat - fick grönsaker med ris - och sen åkte vi till Martin med julmust och chips i våra väskor.

Hos Martin spelar vi spel med Martin och hans lillebror Axel. Sally missar sin buss - som vanligt - och alla åker hem samtidigt. Fans ingen buss hem så jag fick ta en som kör mig en bit och sen fick jag gå till tåget. Julia räddade min kväll och pratade med mig via mobilen tills mitt tåg kom. på tåget träffade jag Anna och Wile bankade på fönster eftersom hon kom med tåget jag skulle ta.

Förstår ni?? Måste börja med historia arbetet nu. >.<

Kommentarer
Postat av: Wille

hahaha jag djurade som fan för att hinna banka på rutan haha :P

och ja, jag förstår. Min historia skiter sig.

2008-11-29 @ 16:00:23
Postat av: Sally

AWESOME! Hahaha Axel är min polare nu! haha, han gav mig en high-five! :O Men avd hände med kladdkakan då? ingen hann väl äta den? stackars Gaygay som var tvungen att ta med den hem igen :( Hörru!!! jag har en ide vi äter kladdkaka på fredag! :D

2008-11-29 @ 16:49:34
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: MARTINA

Jag fick kladdkaka :D

2008-11-29 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0