Trött mucho?

Lång skol dag igen. känns som att skol tröttheten kom tillbaka snabbt efter lovet och alla blir bara segare och segar. Kan ju vara för att det är mörkt ut nu när man åker hem också. Själv var jag väldigt lätt irriterad idag, speciellt på vissa personer, nämner inga namn. Fick ett medelande från Stockholm Filmfestival...ska jobba imorgon från 17.00 till 22.15!! Hur länge som helst, men vi får äta på resturang och kolla på film så. :)

Nu ska jag försöka göra min historia läxa!!
Dagens foto på G.G.


Kommentarer
Postat av: Sally

pretty pretty pretty :)

2008-11-19 @ 19:23:47
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: MARTINA

>>Själv var jag väldigt lätt irriterad idag, speciellt på vissa personer, nämner inga namn.



Haha. ;D

2008-11-19 @ 19:34:59
Postat av: wilhelmina

hahaah vet gaygay om att hon är på din blogg? ;);)

och fuck onsdagar.

2008-11-23 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0