Stockholms filmfestival

har jobbat på stockholm filmfestival två långa kvällar. Första kvällen(jobbade på Saga) visste inte vi hur vi skulle göra men vi lyckades dela ut någrra lappar. Jobbar med att få folk att rösta och tycka till om filmen. När vårat pass nästan var slut så kom vi på att vi ju får kolla på filmernam så vi gick in till en Surprise Film. Visade sig vara en smypremiär på vampyr filmen Twilight, riktigt nice. men eftersom det var så sent så kom jag hem vid tre tiden, sen ska man upp halv sju också.

Dag två, jobba på Skandia. Det är på Skandia dom har Red-Carpet filmerna och lite kändisar kom dit och får mingla. Fick Michael Nyqvist att rösta. :P Det var itne så mycket att göra så jag och Sally gick mest runt och åt godis eller kollade på filmerna. Slutade sent denna dag också, men tvingade Olle (som vi träffade senare) att vänta på en buss med mig. Kom hem mellan 2 och2.30 men är inte säker.

Ska iväg och jobba idag igen haha. Tänkte gå förbi Winter Jam i stan, see what all the fuzz is about.

Kommentarer
Postat av: Josephine

ååå vad kul det verkar!

2008-11-22 @ 13:52:21
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: Sally

Asså jag tycker synd om dig ;P till och med jag har bättre bussar än dig... :S And that is not a good sign len ;)

2008-11-22 @ 20:52:58
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0