Snö snö snö snö snö snö snö snö...

Förutom alla vardagsproblem så är nog snö något alla tänker på. På bara ett få dagar har det snöat och snöat. Ett par i min klass kunde inte komma till skolan för att dem var insnöade och bilarna skulle börja skotta i deras område imorgon, eller ikväll... dem skulle i alla fall komma till skolan imorgon.
Vi som var i skolan hade snöbollskrig, riktigt kul även om jag inte hade handskar fick jag in ett par träffar.

Skulle egentligen jobba på filmfestivalen idag men jag ringde och sa att jag var sjuk. Orkar inte jobba fem dagar i rad!! Så nu sitter jag hemma, lyssnar på lite musik och tar det lungt. Tänkte läsa lite svenska och plugga lite matte nu när jag har tid att gör det.


Kommentarer
Postat av: wilhelmina

hahahaha jag älskar snö! :D

fast det gjorde fan ont i ögat när ollle kastade på mig :/

2008-11-24 @ 21:29:34
Postat av: MARTINA

Du fick ju låna mina handskar i en kort stund ;)

2008-11-25 @ 00:50:33
Postat av: s............L

Jag ville oxå vara med... :( nu har jag ont i ryggen istället för att jag skottade snö...:( BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

2008-11-25 @ 15:02:38
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0