Klump i halsen

Vet itne vad det är med mig idag, känns som jag har en klump i halsen och en i magen. Har gjort mina läxor nu så jag borde väl känna mig bra - I guess.

Apropå ingenting - vad tänker ni på om jag säger uteliggare? Säkert en skabbig gubbe med slitna kläder, en jacka som är minst tio år gammal och en skylt som är något felstavad. Var jag nära? För ett tag sen såg jag en kvinna som satt på gatan och tiggde, hon såg inte särskilt sliten eller något ut men ändå var det alltid folk som pratade med henne när jag gick förbi (hon satt på Drottninggatan i stan).  varför ska hon få all uppmärksamhet? För att hon är kvinna? Nåja ville abra påpeka att en hemlös är en hemlös, även dom förtjänar jämstäldhet.

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Jag tänkte på dig när jag hörde uteliggare. :P

skämta bara.

2008-11-17 @ 18:02:50
Postat av: willy

hahahahahahahahhahhahaahaha <3

men jag är också skabbig

så det är lugnt.

vi hoboes måste ju hålla ihop

2008-11-23 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0