End of the week

(Skrev det här igår men glömde lägga upp det.)
Lalala HELG!
Har varit riktigt trött på skolan den här veckan. Kom på att det är jag som är konstig och itne alla andra. >.< HAHA!
Men MÅSTE börja på mitt historian arbete, mellan 1000 och 2000 ord till på tisdag och jag har inte börjat ens. Jag har gjort så här flera gånger men nu kanske jag ligger riktigt illa till?!? Har druckit julmust och kollat på gamla Futurama avsnitt.

Dagen slutade med att jag somnade i sängen vid kolckan...vet inte men de var tidigt. Brukar gå och lägga mig tidigt så jag tvingade mig själv att somna om flera gånger, Vilket jag itne heller brukar göra (somna om). Nu är klockan lite över åtta. Få se om jag kan börja plugga lite mer intensivt idag.

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Jag har inte börjat med min historia än heller.

2008-11-30 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0