Blind as a bat

Snöbolls krig i skolan idag igen. Lyckades undvika att bli mulad (eller mullad som vissa säger) samtidigt som jag mulade nästan alla. :D Får akta mig så folk inte ger igen imorgon.

Skulle egentligen åka till stan för att kolla på bio med Sally och Olle men någon måste ut med hunde så jag fick åka hem. Planen att jag skulle åka efetr jag gått ut med hunden gick i kras eftersom mina glasögon gick sönder i skolan. En skruv som håller ihop ena glasögat hoppades ut, hittade glas men inte skruv. Dom var ändå ganska slitna eftersom jag råkat sätta handen på dem och suttit på dem ett flertal gånger. Ska köpa nya på lördag, kanske kollar linser också...om jag orkar. -_-

Ska spela lite piano nu :)

snö

Kommentarer
Postat av: MARTINA

nuuu, missade att mula

2008-11-25 @ 21:01:20
Postat av: salllllllllllyyyyy

MULLA MULLA!!!! Asså jag är ganska säker på att jag MULLADE dig ;O

2008-11-26 @ 13:26:20
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: willy

jag blev MULLAD som fan. men palla pay-back, I'm still alive liksom...

2008-11-26 @ 13:27:01
Postat av: Josephine

vadå labbråtta!?

2008-11-26 @ 17:00:29
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0