Underlandet

Konstig dag idag. Film på historja. Åka hem till Kattpojken och spela spel, eftersom jag ahde en lång håltimme. Komma tillbaka till eknomin och sen sluta. Imorgon är våran sista lektion med våran ekonomi-vikarie Isidora. Hon sa att vi ska ha lite jultrevligt.

När jag kom hem tog jag ut hunden och sen avr det bara att börja med mattearbetet som ska avra inne imorgon, senast. 23.59. Men det gick inte så jag åt pizza och kollade på film med min lillebror. Men för ungefär en halvtimme sen kom jag igång med matten och det gick ganska snabbt när jag kom på hur man ska göra. Ska fixa dom sista uppgifterna och sen skriva allt imorgon.

Har läst lite ur Alice i Underlandet av Lewis Carroll. Inte riktigt som disney-versionen.

Börjar bli sent så jag ska nog göra engelskläxan, att kolla på tv och leta efter sterotyper.
 

Jefferson Airplane - White Rabbit

Alice på tekalas

Kommentarer
Postat av: wille

jefferson airplane, shit jag har drömt mardrömmar om den låten, men den är så GODDAMN good. helt sjukt. och ja, jag läste också lite ur Lewis Carolls's "alice i underlandet" i somras, hah man blir lika förvånad varje gång när den inte är EXAKT som disneys version... men its aaaaall good ^^

jag måste hem till kattpojken snart.

2008-12-12 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0