Listo, Done, Finito...andra ord som uttrycker att jag är klar

Blev "klar" med min historia uppsats för ett tag sen. Den har tagit upp massa tid så jag har inte hunnit blogga så mycket den senaste tiden.

Har blivit smittad med någon dagis-bacill tror jag. Hoppas jag mår bättre imorgon då jag är ledig. :D

Eftersom jag inte payat så mycket uppmärksamhet till bloggen så bjuder jag på en gammal låt. Knarkar alltid Kent när jag ska skriva uppsatser. Det här är en gammal goding, som folk säger på tv.

Den riktiga videon gick inte att lägga in på bloggen. :/ Men här kommer en live video, ni får nog skruva på volymknappen lite grann (glöm inte att skruva ner sen). Den riktiga videon: http://www.youtube.com/watch?v=nbT6Xo4Ckfs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0