Trötter

Omtumlande dag..
Halv dag i skolan där vi skulle jobba med vårat grupparbete. Blev klar en timme innan vi fick gå men äckel Mats lät mig inte gå och sa "Ni kom som grupp och får gå som grupp". Jag var klar, två andra var klara (fem i gruppen), frågade alla tre gånger om dem behövde någon hjälp eller om jag skulle göra något - men fick ändå inte gå.
Värdelöst!
Satt där i en timme och spelade tv-spel på Kattpojkens DS (nintendo sak).

Efter en snabb tur förbi Wille drog vi till Olle och var där i typ 20 minuter innan jag och Wille skulle åka iväg.
Jag åkte till stan och mötte upp med Josephine och Lina och efter spenderat lång tid på djurgården åkte vi hem till Josephine.
Kom hem runt fem och var dödstrött, somnade i snett i soffan och vaknade upp efter fem minuter med världens nackspärr.
Gick och la mig i sängen och drömde en galen dröm om att jag skulle av bussen men hade för mycket saker med mig. Fick bära ut lite i taget men gubben som körde bussen ville inte vänta så han åkte iväg och alla mina saker låg kvar. Vaknade av ett samtal på mobilen när jag lyckats ta mig tillbaka, helt stressad och på en sparkcykel, till mina saker som låg på en bänk.

Nu ska jag försöka göra min engelska läxa..

..på djurgårn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0