Look outside at the raincoats coming

Igår spenderade jag mesta av dagen i stan med Sally. Hon skulle llåna mig en bok så vi passade på att ta något att äta i Gallerian. Städaren sa åt oss at gå sen för att dem skulle stänga. SÅ vi vandrade runt i NK och det var massa folk där, fast det var efter stängningstid. När vi kommit ut såsnöade det ännu mer än innan men vi gick till kungsträdgården. Man kunde höra musik från skridskordelen så vi stannafe och hade snöbollskrig. När vi insåg att Sally inte skulle hinna med sin buss så bestämde vi oss för att ta något att äta på donken. Vi satt där i mer än en timme tror jag och lekteen egen version av Pest eller Kolera. Såg också killen som var med i Alcazar förut. Sen fick vi skynda osss till tunnelbanan och sen springa till bussen för att jag skulle hinna med sista bussen hem. Jag hann.
 
Sally LoL
Sal LoL
Moi?

Kommentarer
Postat av: wille

haha! låter awesome :D

I love the pictures btw

2009-02-23 @ 17:57:38
URL: http://essayskirts.blogg.se/
Postat av: S................L

hahaha MSN BILD!! :D Jag ser ut som en himla hobo på den andra bilden... Monalisa posen ;)

2009-02-24 @ 11:39:35
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0