09.02.09

Studie dag idag. Vilket betyder sovmorgon, göra inget och strunta i att studera. Vem gör det egentligen? Tror att de flesta itne pluggar så mycket på studiedagar som lärarna tänkt att man ska. Mina planera för dagen var som bortblåsta och jag var väl lite små sur på folk. Men det gick ganska så snabbt över.
Imorgon ska jag åka till Estocolmo, mer vet jag ej. Men jag är bra på att improvisera, i alla fall så intalar jag mig det.
Just nu lyssnar jag på Linsey Lohans låt Over eftersom en viss person sa att den var bra. Funderar också på vad jag vill ha för skor eftersom jag behöver nya. Men jag ska vänta till våren för då ska jag sneaker shoppa.

Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaaaaaly

Jag tolkar studiedagar som dagar då lärarna ska studera :O ;) or have I fooled myself?!?! :O

2009-02-10 @ 10:46:42
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: Willyyao

jag är en viss person :D:D:D:D

och jag tycker vi improviserade ganska så bra (:

2009-02-10 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0