Ledighet

Ingen skola för mig idag. Woho!
Gick upp klockan åtta. Spenderade morgonen med att kolla på gamla Futurama avsnitt och dricka te. Runt tvåtiden träffade jag Wille Wonka och vi lodade runt i centrum och sen lodade vi runt lite mer i den tomma skolan. Inte så många elever så vi passade på att spana in teknikarnas och elprogrammets delar av skolan. Helt nytt för oss, haha!
Kom hem runt femtiden och somnade nästan på soffan. Eftersom jag spenderade kvällen innan med att skriva uppsats borde jag nog ha gått uppt lite senare. Ska lägga mig tidigt som kompensation. :) Dagens photos...

Wonka skuttar
Söra backen
Wonkas ben

Kommentarer
Postat av: wille

lodningen var mycket uppskattad. haha helt sjukt att vi aldrig varit där förut, jag blev chockad for realZ, en helt ny värld ju :o Aladdin

smexiga bilder förresten ;)

2008-12-04 @ 20:35:46
Postat av: Willee

lodningen var mycket uppskattad.

hahaaha helt sjukt att vi aldrig varit där förut, en helt ny värld typ :S Aladdin

2008-12-04 @ 20:37:09
Postat av: willleeee

gaah din blogg cp:ar sig :S

2008-12-04 @ 20:37:48
Postat av: SALly

risk för upprepning!! :O

LOOOOOOOOOOOODA....!

2008-12-05 @ 13:04:24
URL: http://loling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0