En rödlysande kanin

(Fixad)Kanin lampor"Inte bra Stefan, inte bra alls. Men kul var det!"
Det är vad jag tänker för mig själv  efter den här helgen. Det blev utekväll igår också. Var nog inte ens helt återställd efter fredagen.
Hängde med Robb, Jules och Nadja hemma i Nadjas kollektiv. Vardagsrummet var kanske inte det fräschaste men vi fick det att funka.
Men nu till det tråkiga. Jag har totalt ignorerat alla min skolarbeten.
Måste skriva ett flertal uppsatser i engelska. (Jane blir nog besviken på mig igen)
Måste ha skrivit en historieuppsats till nästa vecka. (Anna blir definitivt inte glad)
Måste läsa Mästare och Margarita till svenskan och fixa logg. (Mona Lisa kommer klaga igen)
Måste skriva klart ekonomiuppsatsen. (Blair tro att jag är dum i huvudet)
Måste plugga matte. (Rolf kommer inte märka men ändå)
I biologi har jag inget att göra...men jag vet att vi ska göra en labb nästa vecka så jag kommer väl få skriva en rapport.
Vem vill hoppa från bron med mig?
-
Karma Tree får mig att glömma min problem för en stund.

Kommentarer
Postat av: S................L

Var var det jag såg en sån där kanin i fredags...?

2009-03-29 @ 20:40:58
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: paula

vad dålig jag känner mig som inte ens orkar göra hälften av det där på svenska. eller lära mig hantera en diskmaskin. åh.

2009-03-29 @ 22:59:18
URL: http://negentropi.blogspot.com/
Postat av: Stefan

S......L - har ingen aning :P



paula - vad dålig jag känner mig som borde ha gjort allt det där typ men inte har gjort något!

2009-03-30 @ 06:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0