Fast i ekorrhjulet

Kaffekväll hos Ninni igår med trevliga Anna och Emilia som jag inte träffat på ett tag.

Dag två på sommarjobbet idag. Fick fixa tårtor för midsommar firandet imorgon. Sen spelade vi bingo i typ en evighet för att samma person vann ett flertal gånger och han inte ville ha någon choklad eller karameller. Promenad, diskutera nyhet och sen cykla hem igen. (nej det här ska inte bli en vad-jag-gör-på-jobbet-blogg)

Var tänkt att jag skulle träffa Linnea från Göteborg men det blev inte så. Istället måste jag få kontakt med min biologilärare om min 4000 ords uppsats.

Just nu är jag så himla party sugen.
Nya party låten!


Kommentarer
Postat av: rob.

enligt dig? srsly helt tagen från mig men tack.

2009-06-17 @ 12:39:17
Postat av: rob.

hahah asså seriöst är detta ett skämt på riktigt? saaad

2009-06-17 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0