Miss

Kunde inte skriva igår, sorry. Efter skolan åkte jag direkt till stan och såg en film sen träffade jag Olle och Sally. Sen gick jag för att kolla på en till film med Isabella och Simon. Sen träffade jag Olle och Sally igen, eftersom vi alla skulle hem. Kom hem kvart över elva och hade inte ätit på över tolv timmar eller nåt, så jag orkade inte skriva.

Skoldag - Börjar dagen med historia 8.20 till 9.50. Hål timme. Ekonomi från 13.30 till 15.00. - Skoldag slut
Spelade lite piano med Mikaela där i mellan också, men dagen var mest bara slöseri med tid.

Efter skolan gick jag med Wille för att göra lite "dirty buisness". ;) Skriver om det imorgon. Nu sitter jag här i mitt hem med min ylletröja och är förvånad över hur varmt det är. Mina päron har ett möte med någon tjej som barättar om försäkringar eller nåt, så jag vill itne gå upp till övervåningen. plus att hon tydligen gick i samma skola som mina äldre syskon. Bla bla bla minnen bla bla.


Kommentarer
Postat av: MARTINA

HAH, jag hade bara historia idag. WHOOHOO

2008-11-27 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0