Jag är sjutton och ett halvt

Var på barnkalas igår hos min syster. Det var nämligen min systerson som fylde år. Han blev ett år, haha. Jag kommer typ inte ihåg något från när jag var så liten, gör ni? Det avr i alla fall jätte trevligt och min syster och hennes man ahde bakat MASSOR av godsaker. Dom hade gjort både vanliga kanelbullar och såna med vanilg. Långa smala kakor och små runda med nån röd fyllning i mtiten. Men mina favoriter blev chocolate-chip kakorn. MUMS! Haha känner mig som en fet liten gubbe just nu, inte för att det är fel. ;)

mums med bullar

Kommentarer
Postat av: jossan

Jo det är fel att vara en fet unge!

2008-12-15 @ 20:02:12
Postat av: Olle

Vad hände med superior race? :O

2008-12-15 @ 21:20:02
URL: http://hamarstrom.blogg.se/
Postat av: willish

eller hur!!!! håller med olle, wtf liksom. självsvält is a noble form of life.

2008-12-16 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0