Ska alltid sluta på samma sätt

Var ledig idag eftersom hela skolan hade friluftsdag men vår klass inte håller på med sådant. Så medan folk orienterar i skogen får vi vara hemma och slappa. I alla fall så träffade jag Kattpojken, Logan och Olle (notera att detta är "nicknames") på stationen. Sen gick vi och köpte en massa saker för att ha taco-kväll hos mig. Efter ätit massa sötsaker och spelat tv-spel (där jag krossade alla) skulle vi börja laga maten. Slutade  med att Logan fick hacka klart rödlöken som jag hackat sönder och då hade hon redan hackat allt annat. Jag lekt med löken och ville få folk att gråta, och de andra två försökte steka köttfärsen men eftersom ingen kan av dem kan laga mat blev de "köttbulle"-aktigt. Men det är smaken som räknas och det var gott. Sen kollade vi tv och spelade ett jobbigt tärningsspel som slutade som alla kvällar hos mig slutar. I chaos! Men kul var det.


Kommentarer
Postat av: jossa

haha självklart ska du göra något evil, få folk att gråta! XD



vem e logan? :P

2009-01-29 @ 00:47:55
Postat av: Looooooo

LOL.

2009-01-29 @ 09:48:58
URL: http://loling.blogg.se/
Postat av: MARTINA

mums

2009-02-02 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0