En stor choklad

.Orkade inte stanna och lata mig så jag åkte till stan och träffade Skorpan. Han köpte kaffe och en bulle (som alltid) och jag köpte varm choklad sen gick vi till Gamla Stan. Det var väldigt kallt och våra händer tog mycket stryk av kylan. Vi lodade runt bland gränderna tills vi såg att vi gått i en cirkel. Kom då på att jag hade vantar med mig men Skorpan hade inte det så vi vandrade till drottninggatan. Efter att köpte ett par saker, bl.a. vantar, så gick vi till kungshallarna för att luncha. Svårt att bestämma sig som alltid med till slut blev det en macka som tydligen kostade 60 kr (den var inte värd det). Sen åkte vi hem, en timme för mig och 20 minuter för honom eftersom han flyttat till stan.
Väl hemma har jag städat mitt rum, som konstant blir skräpigt fast jag inte är där så mycket. Har också rensat datorn från lite gamla och dåliga bilder.

Dagens låt:
Blur- Coffee & TV

Kommentarer
Postat av: jossan

haha vilken gullig milk!

2009-01-05 @ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0