"Do the dance"

Skulle ha handbollsträning med klassen efter skolan, men eftersom ledarna bestämt sig för att de itne orkade så blev det itne av. Ändå kom jag hem senare än jag brukar. När mamma kom hem hade hon med sig jordnötssmör, choklad, cornflakes och riven kokos...undrar vad hon ska hitta på. Jag gissa på något mumsigt eftersom hon sa att hon lärt sig ett nytt recept. Känns som att det här är en lungn vecka efter mycket pluggande. Så glad att jag inte har ESS (IB naturvetenskap). Är också ledig på onsdag eftersom vi inte har idrott och därför itne behöver göra något på friluftsdagen.
Idag delar jag med mig D.A.N.C.E. av Justice. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Jo'

åååh jag vill också ha en bakande mamma! feeeeettt najs :O D haha. OOoo love that song ;D

2009-01-26 @ 21:44:29
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0