25.01.09

Stör mig så in i...jag vet inte...att allt på sidan om inläggen har flyttats ner. Jag menar länkar och allt det där som man kan klicka på. Jag antar att jag la ut en video eller bild som var för bred. Ska kanske försöka fixa det senare. För övrigt så har jag tappat bort mina glasögon (och nej dom ligger inte på huvudet Jo'), så om det är mer stavfel än det brukar vara så vet ni varför. Har fått en japansk låt i huvudet, vet varken vad den heter eller vad dem sjunger men melodin är fast. Damn it!!
Nu ska jag gå och äta frukost, började äta runt niotiden. Men på helger brukar det ta tid för mig att äta frukost eftersom jag gör annat medan så jag dricker te, gör något, äter en macka, gör något annat, äter yoghurt...osv, a tills det är lunch. Ingen bra vana antar jag.

Kommentarer
Postat av: JOey

hahah are you REALLY sure about that? de kanske gömmer sig bakom dina lockar? :O



men guud vad vi e lika, jag har också en låt på hjärnan, och jag har inte ätit frukost, men jag har druckit fruktTE och ätit en yoghurt! :O och godis men ja...

2009-01-25 @ 13:47:30
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0