When no one is looking

Har spenderat denna fjärde och sista advent hemma. Började spela piano igen för att lära mig en låt som jag kommit halvvägs på. Har också börjat läsa boken Gregorius som jag fick låna av Wille. Ska göra en svenska presentation om den när skolan börjar igen.
Folk har börjar åka iväg nu. Senast att åka iväg ät Josephine som har åkt till Örebro för några dagar sen och Kattpojken åkte till Hälsingland idag. Inte lika kul när dem är borta men med det magiska internet så är folk aldrig långt borta.
GAH...glömde bort vad mer jag skulle skriva. >.< Kommer kanske på det senare, aja.

Song of the day: The Sounds - Painted By Numbers


Kommentarer
Postat av: MARTINA

THE MAGICAL INTERNET

2008-12-21 @ 23:13:43
Postat av: jossan

nu e jag hemma igen! :D fast åker tiidigt på onsda morron till norrland. mihi



i love painted by numbers!

2008-12-22 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0