Två för en

Konstig dag.
Började med att våran första lektion blir håltimme eftersom läraren var hemma med sjukt barn. Vilket betyder håltimme från 8.20 till 13.30 sen slutar jag. Åkte med hem till "Kattpojken" och vi spelade massa spel och åt godis och kokosrutor. Sen var det tillbaka till skoaln för att ha ekonomi. När jag slutat åkte jag hem och vilade lite.
Katt pojken
Sen åkte jag för att träffa josephine i hennes skola eftersom vi skulle se Michelles uppvisning. En julshow med mycket sång och en viss stöddig Jan Johanssen. När vi skulle hem var tåget äckligt sent. Fick sen gå av några stationer tidigare eftersom det var "signalfel". Väntar på bussen ut i ingenstans där man har noll täckning till mobilen typ. När reserv-bussen kommit, efter nästan 30 minuter, är vi på väg hem. Men vi gick av lite tidigare eftersom Josephines mamma var snäll och hämtade oss.
Föräldrar som kör hem = mina hjältar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0