Fight, fight, fight!

Jobbade med mitt mattearbete igår. Tog ett par timmar men jag visste ungefär vad jag skulle skriva och med lite hjälp från pappa kunde jag enkelt komma på formler och annat crap. Aja, sen kollade jag mobilen...ett sms från GG att dom skulle ta tåget och vid vilken tid. Kollar på sl sidan när tåget kommer fram, 21.13...vad är klockan...21.13. Ringer och får veta att dom försöker hitta hem till mig så jag får springa och möta dem vid statoil. Där träffar jag Wille, GG och GGs kille Anton. Vid går till julmarknaden och kollar runtlite samtidigt som vi letar efter en såndär sak man stoppar i munnen och gör pipljud. Eftersom GG vill köpa en till sin pappa. Efter ett tag börjar fyrverkerierna och hela torget blir rökigt.

Eftersom vi itne visste vad vi skulle göra så går vi hem till mig och tar ut hunden och springer runt lite. Anton och Wille verkade gilla den lilla motionsstunden. Sen går vi in och spelar Crash Bandicot 2, men jag råkar stänga av playstationet så vi spelar Tekken 5 istället. Gaming på hög nivå. Otroligt nog vinner GG över mig...TVÅ gånger :O. FAIL! Men det var ändå kul. (btw mitt hus är allmänt stökigt eftersom vi bygger om)

Tekken 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0